bye bye love

Hej alla glada!

Nu är det ju så att, som ni antagligen märkt, så brukar jag väldigt ofta redigera mina bilder innan jag lägger ut dom här, mest för att jag tycker det blir så snyggt då! Men, nu är det så att jag brukade redigera mina bilder på Picnik, men den hemsidan har lagts ner. Ja, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra eftersom jag verkligen inte är så grym på Photofiltre och jag inte känner till någon annan bra redigerings hemsida/program.
Jag kommer ju antagligen fortsätta blogga, men det kommer kanske inte bli så ofta längre eftersom det inte är lika kul att inte redigera. ;)
MEN, om du nu sitter där bakom skärmen och vet om en jättebra redigerings hemsida/program, så skulle jag bli jätteglad om du ville dela med dig!
Det var allt. Kramkram.

Känns lite töntigt att skriva det här eftersom jag inte tror att så jättesupermånga "läser" min blogg, men ifall du gör det; 1. TACK. 2. det här inlägget är till dig.



Kommentarer
Postat av: Ingela

Klart att man är här!

Inte varje dag, men ganska ofta. Du har så fina bilder att det är en glädje att titta in lite nu och då.

Mitt förslag på bildredigering online heter www.splashup.com

Du kan skapa konto, men du kan också prova lite genom att klicka på “jump right in”.

Kramisar

2012-05-01 @ 23:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0