photos for fun

Hej du!

Jag är en tjej på 14 vårar som bor lite utanför Stockholm.
Jag gillar att lyssna på musik, spela fotboll, vara med kompisar och att ta kort.
Hemma har jag en mamma, en pappa, en lillebror och två kaniner.

Som sagt gillar jag att ta kort, och jag har tidigare lagt ut lite bilder på facebook... Men idag fick jag idén att jag kunde ha en blogg där jag lägger ut bilderna!
Jag tar bilder för att jag tycker det är kul, man ser allt på ett annat sett genom kameran... ;)
Det vanligaste som jag tar kort på är blommor, solen, naturen och människor. Men bilder på människor tror jag inte att jag kommer lägga ut - vill inte lämna ute nån på internet utan dens tillåtelse!

En sista sak bara: jag är en usel bloggare! Tidigare har jag haft två eller tre bloggar som jag tillslut lagt ner eftersom jag är så värdelös på att uppdatera... Jag ska försöka vara duktigt, men jag tänker inte lova något!

Kramar från mig. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0